24 Service voor onze connectivity
Om een optimale beschikbaarheid van onze diensten te garanderen, dient te alle tijden een SLA te worden afgesloten bij alle vormen van connectivity diensten, die door 24Telecom worden geleverd. De looptijd van deze SLA eindigt automatisch wanneer er geen connectiviteitsproducten van 24Telecom meer worden afgenomen. Voor connectiviteitsproducten geldt, dat deze in de eerste instantie voor 12 maanden worden afgesloten. Na 12 maanden zijn deze abonnementen per maand opzegbaar met inachtneming van een opzegtermijn van 1 kalendermaand per de 1e van de opvolgende maand.
Inbegrepen:
Onbeperkt telefonische ondersteuning tijdens openingstijden van de afdeling support.
Voorrijkosten en uurtarieven.
Vervangende materialen binnen de geldende garantietermijn.
Optimale ondersteuning voor onze PIN
Via de SLA borgt u de beschikbaarheid van de toegepaste hardware en software. Hier is ook de software licentie van uw betaalapplicatie en het beheer van de technische configuratie bij inbegrepen. Daarnaast wordt de beschikbaarheid van upgrades van software naar nieuwe opvolgende versies gegarandeerd. Om een optimale beschikbaarheid van uw betaalsysteem te kunnen garanderen, wordt er bij iedere betaalautomaat een SLA afgesloten. De looptijd hiervan is 12 maanden.
Inbegrepen:
Onbeperkt telefonische ondersteuning tijdens openingstijden van de afdeling support.
Voorrijkosten en uurtarieven.
Vervangende materialen binnen de geldende garantietermijn.
Kies voor een uitstekende bereikbaarheid, persoonlijke support en een waanzinnig goede service.
Inbraakbeveiliging met uitstekende service
De SLA voor het inbraakbeveiligingssysteem bevat uitvoering van het jaarlijks periodiek onderhoud, alsmede het preventief onderhoud en telefonische support, dan wel het uitvoeren van reparatie-, vervangings- en herstelwerkzaamheden op locatie.
Inbegrepen:
Onbeperkt telefonische ondersteuning tijdens openingstijden van de afdeling support.
Voorrijkosten en uurtarieven.
Vervangende materialen binnen de geldende garantietermijn.
1x Jaarlijkse periodieke controle van de installatie en toebehoren, bestaande uit; controleren, doormeten, reinigen en bijregelen van de installatie en toebehoren. En ook bijwerken van het logboek.
1 x Storingsbeurt per jaar.
Hulp van uw telecommunicatiespecialist op locatie
Heeft u wegens een melding of storing toch hulp op locatie nodig? Geen nood! Eén van onze deskundige specialisten staat binnen 4 uur bij u voor de deur om u van dienst te zijn. Als dat geen goede service is…?
ONTDEK DE VOORDELEN VAN 24 TELECOM
Meer weten over wat wij voor u als ondernemer kunnen betekenen? Raadpleeg onze pagina met telecommunicatiediensten of neem contact op voor een vrijblijvende offerte op maat!
24Telecom. Uw B2B telecommunicatiespecialist!