• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

24Telecom

Altijd en overal bereikbaar

  • Home
  • Connectivity
    • Internet
    • IP-VPN
  • Telefonie
    • Zakelijk vast bellen
    • Zakelijk mobiel bellen
  • Cloud
    • Office 365
    • Domeinregistratie
    • Webhosting
  • PIN
  • Security
    • Camerasystemen
    • Inbraakbeveiliging
    • Alarmverwerking
  • 24 Service
  • Contact
    • Over ons
    • Privacy & cookies

24 Service

24 Service voor onze connectivity

Om een optimale beschikbaarheid van onze diensten te garanderen, dient te alle tijden een SLA te worden afgesloten bij alle vormen van connectivity diensten, die door 24Telecom worden geleverd. De looptijd van deze SLA eindigt automatisch wanneer er geen connectiviteitsproducten van 24Telecom meer worden afgenomen. Voor connectiviteitsproducten geldt, dat deze in de eerste instantie voor 12 maanden worden afgesloten. Na 12 maanden zijn deze abonnementen per maand opzegbaar met inachtneming van een opzegtermijn van 1 kalendermaand per de 1e van de opvolgende maand.

Inbegrepen:
Onbeperkt telefonische ondersteuning tijdens openingstijden van de afdeling support.
Voorrijkosten en uurtarieven.
Vervangende materialen binnen de geldende garantietermijn.

Optimale ondersteuning voor onze PIN

Via de SLA borgt u de beschikbaarheid van de toegepaste hardware en software. Hier is ook de software licentie van uw betaalapplicatie en het beheer van de technische configuratie bij inbegrepen. Daarnaast wordt de beschikbaarheid van upgrades van software naar nieuwe opvolgende versies gegarandeerd. Om een optimale beschikbaarheid van uw betaalsysteem te kunnen garanderen, wordt er bij iedere betaalautomaat een SLA afgesloten. De looptijd hiervan is 12 maanden. 

Inbegrepen:
Onbeperkt telefonische ondersteuning tijdens openingstijden van de afdeling support.
Voorrijkosten en uurtarieven.
Vervangende materialen binnen de geldende garantietermijn.

Kies voor een uitstekende bereikbaarheid, persoonlijke support en een waanzinnig goede service.

service-telecom

Inbraakbeveiliging met uitstekende service

De SLA voor het inbraakbeveiligingssysteem bevat uitvoering van het jaarlijks periodiek onderhoud, alsmede het preventief onderhoud en telefonische support, dan wel het uitvoeren van reparatie-, vervangings- en herstelwerkzaamheden op locatie. 

Inbegrepen:
Onbeperkt telefonische ondersteuning tijdens openingstijden van de afdeling support.
Voorrijkosten en uurtarieven.
Vervangende materialen binnen de geldende garantietermijn.
1x Jaarlijkse periodieke controle van de installatie en toebehoren, bestaande uit; controleren, doormeten, reinigen en bijregelen van de installatie en toebehoren. En ook bijwerken van het logboek.
1 x Storingsbeurt per jaar.

Hulp van uw telecommunicatiespecialist op locatie

Heeft u wegens een melding of storing toch hulp op locatie nodig? Geen nood! Eén van onze deskundige specialisten staat binnen 4 uur bij u voor de deur om u van dienst te zijn. Als dat geen goede service is…?

ONTDEK DE VOORDELEN VAN 24 TELECOM

Meer weten over wat wij voor u als ondernemer kunnen betekenen? Raadpleeg onze pagina met telecommunicatiediensten of neem contact op voor een vrijblijvende offerte op maat!

24Telecom. Uw B2B telecommunicatiespecialist!

meer informatie

Footer

24Telecom

24Telecom
Celssiusstraat 18-7
3846 BL Harderwijk
Postbus 278
3850 AG Ermelo
KvK: 08.17.24.25
BTW: NL.819.152.882.B01
administratie@24telecom.nl

Algemeen

T: +31 (0) 88 – 244 44 00
E: info@24telecom.nl
Maandag 08.30 – 17.00 uur
Dinsdag 08.30 – 17.00 uur
Woensdag 08.30 – 17.00 uur
Donderdag 08.30 – 17.00 uur
Vrijdag 08.30 – 17.00 uur

Support

T: +31 (0) 88 – 244 44 44
E: support@24telecom.nl
Maandag 08.30 – 21.30 uur
Dinsdag 08.30 – 21.30 uur
Woensdag 08.30 – 21.30 uur
Donderdag 08.30 – 21.30 uur
Vrijdag 08.30 – 21.30 uur
Zaterdag 08.30 – 17:30 uur
Zondag 11:00 – 17:30 uur

Diensten

Connectivity
Voice
Telefonie
Internet
Pin
Security
Cookies & privacy

© 2023 · 24Telecom · Realisatie: LeadLogic